یک معلم یا یک مجموعه آموزشی در مقابل تمام دانش جویان خود مسئولیت  دارد. اگر دانش جویی موفقیتی کسب میکند باید بدانیم که این موفقیت حاصل برایند اتفاقات و کمک و همیاری بسیاری از افراد بوده است و مصادره نتیجه موفقیت یک فرد توسط یک مدرس یا یک مجموعه ،بدون تردید هیچ‌گاه مورد پسند و خوشایند نبوده است.در این صفحه اگر نامی از افراد موفق میبیند به دلیل حس افتخار و غرورری هست که از همراهی این افراد با آکادمی به ما دست میدهد. به عنوان یک مجموعه آموزشی فیزیک که نقش کوچکی در موفقیت این افراد داشته ایم به داشتن نام این افراد در مجموعه خود میبالیم و دوست داریم این مطلب انگیزه ای باشد برای شما تا برای یادگیری فیزیک بیشتر تلاش کنید. با آروزی موفقیتهای بیشتر  برای تمام افرادی که تصویر و نامشان در این صفحه حک شده است.

پریا شاکر

پریا شاکر از سال یازدهم به طور حضوری در کلاسهای فیزیک آکادمی شرکت کردند و از همان اول جزو بهترین دانش آموزان آکادمی بودند که با دقت تمام تکالیف را انجام میدادند و به تدریج با برطرف کردن مشکلات جزئی خود توانستند فیزیک را به نقطه قوت خد تبدیل کنند و بهترین نتیجه را در درس فیزیک کسب نمایند.

پریا شاکر / رتبه 459کنکور1402
سحر جعفرزاده

سحر جعفرزاده در کلاسهای جمع‌بندی آکادمی شرکت کردند که سر کلاسها جزو فعالترین ها و دقیق ترین ها بودند و میشد حدس زد که به موفقیتی که آرزشون هست دست پیدا میکنند.سحر دانشجوی پرستاری دانشگاه تبریز بوده و از ترم 6 تصمیم میگیره برای کنکور مجدد تلاش کنه و خوشبختانه به هدف خودش رسیده.

سحر جعفرزاده / رتبه500کنکور1402
امیرحسین ساعدی بهروز

امیرحسین ساعدی بهروز در دوره آزمون محور آکادمی به صورت حضوری شرکت کردند که در این دوره با برگزاری آزمونهای جامع از فصل به فصل کتابهای فیزیک و در نهایت رفع اشکال و تدریس برخی از موضوعات امیرحسین به مشکلات خودش پی میبرد و تا روز کنکور برای برطرف کردن آنها تلاش میکرد. کار با امیرحسین یکی از لذت بخش ترین تدریس های من در دوران تدریسم بود.

امیرحسین ساعدی بهروز / رتبه 624 کنکور 1402 پزشکی تبریز
معین بیگ زاده

معین بیگ زاده در طول سال تحصیلی در کلاسهای رفع اشکال آکادمی شرکت نمودند و در ماههای نزدیک به کنکور در دوره آزمون محور به صورت حضوری شرکت کردند که تا حد خوبی توانستند بر مشکلات خود در درس فیزیک غلبه کنند و بتوانند نتیجه مورد قبول خود را در کنکور سراسری کسب کنند. البته کار با ایشون واقعا برای من جالب بود و تازگی داشت. هر لحظه میتونستند چیز خنده دار یا رک و راستی راجع به من یا فیزیک یا موضوعی خاص مطرح کنند که من یا به شدت خندم بگیره و یا ناگهان خشکم بزنه که چی بگم. از اولین روزی که اومد پیشم احساس میکردم که موفق میشه و خوشبختانه موفق شد که پزشکی روزانه دانشگاه تبریز قبول بشه. 

معین بیگ زاده / رتبه1250کنکور 1402پزشکی تبریز
مهلا وجدانی

مهلا وجدانی دانش آموز خاص و برتر من در مدرسه فرزانگان بناب بودند که همیشه با آمادگی و مطالعه سر کلاس حاضر میشدند. بعدتر با شروع پاندمی کرونا و تعطیل شدن مدارس به صورت خصوصی در کلاسهای VIP شرکت کردند و این افتخار بزرگی بود که من بتوانم از نزدیک با این دانش آموز توانمند در ارتباط باشم. مهلا وجدانی دانشجوی پزشکی دانشگاه تهران هستند و درحال حاضر مشغول مشاوره دانش آموزان برتر برای موفقیت در کنکور هستند.

مهلا وجدانی / رتبه 46 کشوری و 27 منطقه2کنکور99

پریسا بدری دختر کنجکاو و پر از سؤال کلاسی در مرکز فرزانگان بناب بود که در سالهای دهم و یازدهم و دوازدهم دانش آموز من بودند. از سال یازدهم علاوه بر کلاسهای مدرسه در کلاسهای VIP آموزشگاهی هم شرکت کردند و در نهایت هم تبدیل شدند به یکی از بهترین دوستان من. پریسا هم اکنون دانشجوی دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی ارومیه است.

کسب درصد 70 در فیزیک آن هم در کنکور 1400 واقعا کار دشواری بوده که پریسا از عهده آن برآمده است.

پریسا بدری / رتبه 1891 کنکور 1400
زهرا منصوری

زهرا منصوری از خوشروترین و با اراده ترین دانش آموزان من در دوران تدریسم هست. 

دختری با اراده فولادی که تونست بعد از سه بار کنکور دادن به هدف خودش برسه.

آنقدر عاشق بود که با دیدن سوالات فیزیک میشد برق چشمانش رو درک کرد. هربار از من سوالاتی میخواست که سخت‌تر از سوالات قبلی باشند و جمع کردن مجموعه ای از سوالات که بتونه زهرا رو راضی کنه به یکی از چالش های من تبدیل شده بود. یکی از بهترین لحظات زندگیم همون لحظه ای بود که زهرا زنگ زد و خبر قبولی خودش رو بهم داد. چی از این بهتر و خوشحال‌کننده تر برای یک معلم؟

زهرا منصوری / رتبه 860کنکور1401
بهینا رشدی

بهینا رشدی در سالهای یازدهم و دوازدهم جزو دانش جویان VIP آکادمی بودند و با نظم و ترتیب  حوصله فراوانی که به خرج دادند توانستند به نتیجه مطلوب خود دست یابند.

بهینا رشدی / دانشجوی داروسازی علوم پزشکی زنجان

وقتی پارسا اومد پیش من تقریبا بر بیشتر مطالب فیزیک مسلط بود اما نتونسته بود یک دید کلی و جامع نسبت به مفاهیم داشته باشه و البته بشتر خودش رو درگیر سوالات سخت و دشوار کتابهایی مثل نردبام کرده بود. با جلسات رفع اشکال VIP که با پارسا داشتیم نظم و ترتیب و نگاه جامع به مطالعه فیزیک ایشون برگشت و تونستند درصدهای خودشون رو در آزمون فیزیک افزایش بدهند.

پارسا آذرفردیان / داروسازی ساری

زهرا خلیل‌زاده که از دانش آموزان مستعد دبیرستان نمونه دولتی چمران در رشته تجربی بود بنابر علاقه خود به رشته ریاضی در سال دوازدهم تغییر رشته داد و در کنکور ریاضی شرکت کرد و تونست در رشته دبیری ریاضی قبول بشه. از اینکه قرار هست در آینده همکار توانمندی مثل ایشون داشته باشم خیلی خوشحال هستم

زهرا خلیل زاده / رتبه2231 کنکور 1401 ریاضی

بهاره معینی وقتی اومد سراغم یکی از زخم خوردگان آموزش مجازی دوران کرونا بود. دانش آموزی قوی که نتونسته بود با آموزش مجازی پیش بره و در یادگیری درسها دچار مشکل شده بود. اما چنان اراده محکمی داشت که تونست بر همه این مشکلات غلبه کنه. هر هفته از راه دور میومد آموزشگاه وباهم فیزیک کار میکردیم. تقریبا فیزیک هر سه‌پایه رو باهم کار کردیم و خداروشکر میکنم که بالاخره با وجود تمام سختی ها تونست بر مشکلات غلبه کنه و در دانشگاه فرهنگیان قبول بشه.

بهاره معینی / قبولی دانشگاه فرهنگیان کنکور 1402

حنانه فتح الله‌زاده از دانش آموزان عزیزم که سال دهم به صورت مجازی دانش آموزم بودند و از سال یازدهم در کلاسهای حضوری شرکت کردند و همیشه یک نگاه مطمئن و پر از اعتماد به نفس رو میتونستم در نگاهشون ببینم. 

فکر کنم همین آرامش یکی از فاکتورهای موفقیت ایشان بوده است و باعث شده بتوانند از تواناییهای خودشون به شکل بهتری استفاده کنند.

حنانه فتح الله زاده / دنداپزشکی روزانه اردبیل

معصومه عزیز دانش آموزی که از طریق پیجم بامن آشنا شده بود و بعدا در دوره فیزیک دوازدهم شرکت کرد و همیشه آرزو داشت معلم فیزیک شود. و بعد از تلاشی ستودنی تونست به نتیجه برسه و فکر کنم یکی از بهترین معلمان فیزیک کشور خواهد بود. چون هم خیلی علاقه داره و هم خیلی با انرژی هست. امیدوارم که در آینده بتونیم باهم همکاری های فراوانی داشته باشیم و به یک گروه پر قدرت تبدیل بشیم.

معصومه افراشته / دبیری فیزیک دانشگاه فرهنگیان 1402

هلینا از دانش آموزان مرکز فرزانگان بود اما عاشق رشته ریاضی و فیزیک و از آنجا که این رشته در این مدرسه چندسالی هست منقرض شده است و کسی طرفدارش نیست به مدرسه نمونه منتقل شد و اونجا به خوندن رشته ریاضی و فیزیک مشغول شد. اونقدر منظم و دقیق و تلاشگر بود که از همون روز اول میشد فهمید به هر نتیجه ای که میخواد میرسه. و به نظرم لایق رشته های تاپ بهترین دانشگاههای ایران بود ولی هلینا انتخاب خودش رو کرده بود و مسیری دبیری فیزیک را انتخاب کرد. و حالا یکی دیگر از بهترین دانش آموزانم قرار هست همکارم بشن. واقعا چی از این بهتر.

هلینا مخبرملکی / دبیری فیزیک دانشگاه فرهنگیان 1402

ثمین اسمعیل زاده از دانش آموزان شرکت کننده در دوره جمع‌بندی بودند و من نقش چندانی در موفقیت ایشون نداشتم اما در همون چند جلسه که باهم بودیم سعی کردم بهترین کمک رو در حقشون انجام بدم. امیدوارم که در رشته بسیار جذابی که قبول شدند موفق باشند. 

ثمین اسمعیل زاده / مدیریت دولتی دانشگاه شهید بهشتی